Followers

Thursday, August 11, 2011

:: YaHuDi KeMbALi MeMpeNgArUhi::


assalamualaikum wbt......kepada semua pembaca..^_^

Terdetik di hati ini utk berkongsi kepada kawan-kawan semua tentang kegiatan yahudi yang licik ini..seperti mana yg kita semua sedia maklum bhw yahudi tidak pernah berhenti memikirkan dlm menghancurkan dan menghapuskan nama ISLAM dari dunia ini walaupun sesaat.. berbeza dengan umat islam.. setiap waktu yang kosong itulah digunakan sehabis-habisnya perkara-perkara yang sia-sia.. sedangkan yahudi bertungkus lumus mencari idea2 baru menghancurkan kita..Allahu Akbar..!! Tidak digambarkan betapa sedihnya hati ini bila kita melihat umat Islam sendri yang menolak tepi syariat..bahkan tidak mahu memikirkan tentang umat Islam hatta sedetik.. itukah yg digelar umat Islam..?? umat nabi Muhammad..?? taat kepada Pencipta..?? sedangkan memikirkan tentang umat Islam itu walau sesaat lebih baik dari menuntut ilmu sehari suntuk... Ilmu tanpa agama SESAT , agama tanpa ilmu LUMPUH.. Hmm...ok..kembali kpd tajuk kita... kini, semakin byk agenda2 licik dari yahudi... antara yang baru diketahui adalah penyebaran dakyah pihak yahudi melalui blog... ok..mcm mane tu..?? mcm ni..kwn2 cube pergi kat adress blog ana kat atas tu.. pd perkataan "blogspot", sila buang huruf s dan kemudian akn menjadi "blogpot"... kemudian tekan enter... so, apakah yg kalian jumpe..???

^_^
Mujurlah bhs inggeris kan..? tapi, tak mustahil ke klu ada yang terpengaruh dengan artikel tu..?? moga kita dan semua umat Islam di thabatkan iman.. ya Allah, teguhkanlah iman kami, jgn biarkan kami mudah goyah dan terima sebarang kata-kata, artikel dan sebagainya yg boleh menjadikan aku jauh dari pandanganMu...amin..amin ya Robbal A'lamin...^_~

Jadi, apakah peranan kita..?? apakah ada sebarang usaha kita selama ini utk menyelamatkan Islam..?? Bagaimanakah usaha kita dalam dakwah Islam..?? Allahu Robbi..adakah hanya cukup dgn berdoa shj...?? . semoga setiap nafasku mendapat keredhaanMu... tepuk dada tanya IMAN...!! "setiap kali Islam di injak, hatiku bagai ditusuk..." sekian utk post kali ini..wassalam.

No comments:

Post a Comment