Followers

Tuesday, October 19, 2010

ISlamic FasHiOn feStIvAL.....!!!! inikah yg di syariatkan dlm agama!!!

...bismillahirrohmanirrohim....

Baru-baru ini Rosmah Mansor telah menganjurkan Islamic Festival...nama festival ini nampak seperti ingin membangunkan semula Daulah islam...tapi..yang lain pulak jadinya.....Sebenarnya fashion yang bagaimanakah mengikut cara Islam....!!

Andai nabi Muhammad masih hidup hingga kini...saya pasti..!! Rasulullah menangis melihat umat kini...siapa yang bertanggungjawab...???!! ini yang menganjurkan sendiri orang islam...tapi sanggup mencemarkan agama islam..!! Allah2....

Hampir menangis saya melihat Festival yang dianjurkan Rosmah sendiri.....Sewajibnya barisan kepimpinan membawa kefahaman islam kepada masyarakat yang semakin rancak dengan dunia....sebab itu, pemilihan pemimpin sangat penting..agar agama kita, agama Islam..terus terpelihara dan tertegak mengikut acuan Islam..

Di sini , saya sertakan bukti2 yang menunjukakan festival tersebut menghina Islam....nauzubillah....
jadi...apa pandangan anda tentang post kali ini....????!!


::|| BuKTi iSLaMic FaShiON FeSTiVaL HiNa iSLaM !!! ||::

Penaung Festival Fesyen Islam(FFI) harus bertanggungjawab!...

BIADAP!..rupanya kalimat di dalam perkataan arab itu adalah merujuk kepada junjungan besar nabi kita, Muhammad SAW!..umat yang cinta akan kekasih Allah ini seharusnya tidak meredhai kemungkaran ini..

Kita menuntut pihak yang berkaitan supaya
memberi penjelasan seterusnya membuat permohonan maaf!..

p/s: Terbaru: Video "Legends Islamic Fashion Show HD" yang membuktikan festival ini telah menghina Islam dikepalai oleh Rosmah Mansor telah diremove oleh user video terbabit atas desakan pihak tertentu..

Rosmah rasmi festival pakaian Islam?..Rosmah Mansor sokong cara pemakaian Islam? Rosmah Mansor berbicara mengenai pakaian wanita Islam?...

Maka tidak peliklah, festival pemakaian islamic yang diadakan Kuala Lumpur April lalu menampilkan cara/fesyen pemakaian muslimah versi 1Malaysia Umnoapco (yahudi)..sungguh terhina lagi memalukan!

Salah satu agenda terbaru dajjal bagi membogelkan pakaian MUSLIMAH Malaysia dan Indonesia yang diterajuai oleh kerajaan 1MALAYSIA, Rosmah Mansor!!..






sumber : http://ruangbicarapriamalaya.blogspot.com

5 comments:

  1. BIADAPPPPPPPPPPPPPPPPPP!!!!!!
    JAHILLLL!!!

    ReplyDelete
  2. astaghfirullah al-azhim.......

    nauzubillah jika ALlah menurunkan azab d bumi Malaysia gara2 tidakan mlmpau para pemimpin...!!!

    ReplyDelete
  3. xptt jd bgni....ini menjthkan Islam itu sndri...Islam itu mudah tp jgn dipermudh2kan dgn perkara sbgini yg mgkin boleh mengakibatkan kernthn akhlah serta blh memudhkan kafir laknatuALLAH menyelinap msk dlm Islam scra halus...nauzubillah....ALLAHU AKBAR...

    ReplyDelete
  4. cedih la camni..
    camne nak jadi leader isteri sendiri pon x btol..

    ReplyDelete
  5. alhmdulillah....sahabat2 bangkit utk menyuarakan ketidakpuas hatian mengenai penghinaan ini...
    baik...apakah tindakan sahabat2 utk menunjukkan bhw perkara ini telah meragut agama kita...??
    buat mrk yang berkaitan, semoga Allah memberi kesedaran agar tidak mengulangi lg kesilapan..

    ReplyDelete